Pages Menu
 

Categories Menu

Posted by on paź 21, 2019 in Finanse i biznes |

Jak znaleźć pracę?

Jak znaleźć pracę?

W dzisiejszych czasach osoby szukające zatrudnienia mają dużo ułatwione zadanie. Nie trzeba już chodzić od firmy do firmy roznosząc swoje cv, czy przeglądać ogłoszenia w gazecie. Wystarczy Internet, gdzie bez wychodzenia z domu mamy dostęp do najciekawszych ofert. Kiedy znajdziemy ogłoszenie, które nas zaciekawi wystarczy napisać życiorys i przesłać go na e-mail pracodawcy.

Co powinno zawierać cv?

Dobre cv powinno zawierać informacje o naszym doświadczeniu zawodowym, wykształceniu czy zainteresowaniach. Ważne żeby wspomnieć o szkoleniach jakie odbyliśmy. Należy również podać stopień znajomości języków i obsługi komputera. Życiorys powinien zawierać zdjęcie, na którym zaprezentujemy się jako osoba odpowiedzialna i godna zaufania. Najlepiej sprawdzi się fotografia podoba do tej umieszczanej w dowodzie osobistym. Możemy też wykonać specjalne zdjęcie u profesjonalnego fotografa.

O czym zapominamy pisząc cv?

Wszystkie te elementy wydają się być oczywiste i większość osób raczej nie ma problemów z ich poprawnym umieszczeniem. Pracodawca zwraca jednak uwagę na jeszcze jedną istotną kwestię, cele zawodowe pracownika. Są to istotne informacje jakie powinno zawierać każde dobre curriculum vitae. Należy zawrzeć w nich szczegóły tego jak wyobrażamy sobie nasze życie zawodowe. Przedstawić nasze szczegółowe osiągnięcia oraz to, na jakim stanowisku chcemy pracować. I co chcemy dzięki niemu osiągnąć. Nie ma potrzeby jednak zbytnio się rozpisywać. Dobrą praktyką jest napisanie na ten temat od trzech do pięciu zdań.