Pages Menu
 

Categories Menu

Posted by on kwi 19, 2021 in Finanse i biznes |

Jak się wyróżnić na tle konkurencji dzięki kartonowi z nadrukiem?

Jak się wyróżnić na tle konkurencji dzięki kartonowi z nadrukiem?

Pakowanie przedmiotów w kartony to uniwersalne i wygodne rozwiązanie. Warto wyróżnić się na tle innych firm, które stosują tego typu opakowania. Z tego względu dobrym rozwiązaniem jest zamówienie spersonalizowanych kartonów z nadrukiem.

Jakie korzyści daje personalizacja kartonów?

Niepozorne pudełko z nadrukiem to znakomita forma reklamy. Dzięki umieszczeniu na nim elementów kojarzących się z firmą istnieje szansa, że marka zostanie na dłużej w świadomości klienta. Dodatkowym atutem jest wyeksponowanie grafiki, hasła lub logo w ciekawy sposób. Nie od dziś wiadomo, jak duże znaczenie mają dla człowieka walory estetyczne oglądanych przedmiotów. Może to nawet wpłynąć na postrzeganie zapakowanych w ten sposób produktów jako lepszych jakościowo. Takie opakowanie zapewniają oryginalność – może się zdarzyć, że o Twojej firmie dzięki temu rozwiązaniu będzie się mówiło „ta, która pakuje przedmioty w pudełka z emotkami”. Taka rozpoznawalność to duża zaleta dla marki – jest sygnałem, że firma nie pozostaje w ukryciu i wzbudza emocje wśród odbiorców. Tak zapakowane przesyłki będą szybciej rozpoznawane przez odbiorców niż przesyłki od konkurencji. Przynosząc do domu dwie paczki, od razu będą wiedzieli, która pochodzi z Twojego sklepu. Ponadto decydując się na karton z nadrukiem, dajesz klientom znak, że troszczysz się o ich zadowolenie i opinię. To może wpłynąć na postrzeganie Twojej firmy jako bardziej profesjonalnej i nastawionej na coś więcej niż tylko zysk ze sprzedaży.

Co można umieścić na takim kartonie?

Oczywiście, pudełko z nadrukiem może zawierać elementy takie jak logo, hasło firmowe, dane kontaktowe lub adres internetowy firmy. Nagrywając unboxingi tak zapakowanych produktów, klienci będą mogli jednocześnie wypromować Twoją markę. Jednak personalizowanie kartonów daje znacznie szersze pole do popisu. Może zechcesz umieścić na opakowaniach uśmiechniętą emotkę, modny wzorek, lub coś związanego z Twoją marką? Nie bój się eksperymentować i korzystać z możliwości nadruków. Możesz także wybrać rodzaj oraz kolor kartonu. Zdecyduj się na klasyczne szare pudełko lub mniej popularne w białym kolorze. Możliwości jest wiele.

Jak zamówić kartony z nadrukiem?

Najlepiej powierzyć to zadanie firmie, która ma doświadczenie w realizacji tego typu projektów i oferuje fachową pomoc oraz doradztwo. Eksperci krok po kroku przeprowadzą Cię przez proces tworzenia spersonalizowanego kartonu z nadrukiem. Obok takich opakowań nie da się przejść obojętnie, więc warto w nie zainwestować. To rozwiązanie to duża szansa dla firm, którym zależy na wyróżnieniu się na tle konkurencji.