Promowanie firmy we własnym stylu, opartym o własne działania
Dawniej, jeszcze w nie tak odległych czasach było inaczej, niż teraz
Kiedyś wystarczyło pójść do lokalnej gazety, telewizji, nakleić ogłoszenie na słupie, publicznej tablicy ogłoszeń, poopowiadać wśród znajomych o swoim fachu i tyle.
Dzisiaj już tak nie jest, dziś nie rzadko potrzebne są wzmożone czynności na kilku płaszczyznach. Powodem jest mocne przesycenie się rynku lokalnego, a także globalnego. Również dziś już promowanie jest nieodłącznie opartych, o coraz to bardziej nowoczesne media. Zatem wiec jak promować biuro rachunkowe i umocnić jego pozycje?
Dobre, niezbędne kroki w stronę potencjalnych Klientów
1. Zdobądź Klienta w Internecie. Podstawowym rozwiązaniem jest posiadanie własnej strony internetowej. Na całe szczęście czasy, gdzie tworzenie stron www było żmudnym i czasochłonnym zajęciem, te czasy minęły bezpowrotnie. Dzisiaj prostą witrynę można stworzyć i oddać do użytku Klientom w ciągu kilku dni i za niewielkim nakładem pieniężnym. Dzięki temu kontakt z potencjalnymi klientami odbywa się za pośrednictwem Internetu.
2. Nie poruszaj się po omacku w tłumie jak wszyscy. Warto zachować się, indywidualnie obrać taktykę, a nie opierać się na ogólnych czynnościach stosowanych przez ogół, konkurencje-zasady prowadzenia własnego biznesu. Przykładowo, kiedy jakieś firmy za określoną sumę pieniężną oferują: jedną usługę lub kilka usług z rabatem albo gratis. Wówczas twoja firma może zaoferować np. odroczoną płatność do 5 dni roboczych za każdą usługę z obowiązkowym rabatem.
3. Myśl globalnie, ale działaj na miejscu, czyli lokalnie
Kluczową role odgrywa odpowiednie oznaczenie miejsca, w którym posiadasz biuro poprzez napisy, drogowskazy, tabliczki i szyldy. Łatwiej wtedy będzie odnaleźć naszą firmę, co równocześnie zwiększa szansę pozyskania nowych Klientów.
4. Bądź ekspertem we własnym fachu- pozyskuj najnowsze metody pracy oraz wykorzystuj każdą chwilę na doskonalenie własnego fachu. Należy pamiętać o zachowaniu niezbędnej ilości odpoczynku oraz zbilansowanym, zarówno życiu zawodowym, jak i osobistym względem siebie. Aby zawsze jedno od drugiego było zawsze oddzielnie.
Comments are closed.