Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu

Posted by on Wrz 29, 2020 in Finanse i biznes |

Mail z CV.

Mail z CV.

Gdy mamy do czynienia z ogłoszeniem o pracę z jasno podanymi wymaganiami najczęściej nie mamy problemu z tym, co powinniśmy umieścić w CV. Dylemat pojawia się w momencie, gdy sami wychodzimy z inicjatywą, wysyłając swoje CV do pracodawcy bez ogłoszenia.

Mail z cv bez ogłoszenia wzór

Zachęcenie rekrutera to niełatwe wyzwanie. Najgorszym, co można w takiej sytuacji zrobić, to wysłanie pustego maila z samym załącznikiem z naszym CV. Istnieje wtedy duże prawdopodobieństwo, że nie zostanie on wtedy nawet otwarty. Zwłaszcza w sytuacji, gdy firma nie ma obecnie ogłoszonego naboru i nie wyraziła bezpośredniej chęci naboru nowych pracowników. Dobrze napisany mail pomoże przyciągnąć wzrok pracodawcy i zwiększa szansę na pozytywne rozpatrzenie naszej kandydatury.

W tytule maila warto umieścić informację odnośnie tego, jakie stanowisko nas interesuje. Załącznik do CV warto poprzedzić krótkim wstępem, który da rekruterowi możliwość szybkiego wglądu i pobieżnej oceny. To ona będzie decydować, czy będzie czytał dalej. Treść maila może wyglądać następująco:

Szanowni Państwo, zwracam się do Państwa w celu przedstawienia swojego CV na stanowisko X, ponieważ zawsze interesowało mnie podjęcie pracy w takim miejscu. Uważam, że Państwa firma to najlepsza możliwa dla mnie opcja, dlatego bardzo zależałoby mi na podjęciu współpracy. W załączniku zamieściłem swoje CV, opisujące moje kwalifikacje i doświadczenie. Uważam, że doskonale sprawdziłbym się na stanowisku X, wnosząc nową jakość do firmy. Moje poprzednie wyniki w branży pokazują, że moja kandydatura jest warta rozważenia. W załączniku znajdują się szczegółowe dane. Gdyby byli Państwo zainteresowani współpracą, z chęcią opowiem więcej o swoich kwalifikacjach. Mam nadzieję, że pozytywnie rozpatrzą Państwo moją kandydaturę. Proszę o kontakt. Z poważaniem, imię i nazwisko.

Tak napisany mail uznać można za połowę sukcesu przekonania rekrutera do rozpatrzenia naszej oferty. Jest on podstawą do zrobienia na pracodawcy dobrego wrażenia, co często jest kwestią kluczową.